Timon kanssa kahdestaan Uuteen, lähtö klo 8.10. Mukana toinen pariskunta, joista naisella tasoitus 36, joten oli kiva lähteä omatasoisen kanssa pelaamaan. Ja kyllä se niin on, että kun seurassa on vieraita, niin sitä pelaa huolellisemmin ja keskittyy lyönteihinsä ihan eri tavalla kuin omien tuttujen kanssa. Minulla kulki peli hyvin, onneksi, sillä esim. eilisen jälkeen oli tunne, että olenko palannut takaisin sinne 36 tasoitukseen ja vähän jo meni usko siihen, että voisinko enää tänä kesänä edes tiputtaa tasoitustani tuosta nykyisestä 33:sta.

Selvästi huomasi Kirsin ja minun eron. Minulla avaukset ja väylät kulkivat suht kivasti ja tasaisesti koko kierroksen ajan. Mutta iän ikuiset chipit ja lobbyt, niihinhän se aina kaatuu. Kirsi taas hallitsi paremmin lähipelin. No, honorit pysyi mulla suurimman osan kierroksesta. Väylät kulki niin hyvin, että olin usein kakkosella jo forella, mutta kun piti chipata, niin aina tuli se yksi ylimääräinen lyönti vähintään. Putteihin keskityin, sillä ne olivat minun keino korjata huonoa chippipeliä ja tällä kertaa se toimi!

Olen heti rohkeampi chipeissä, jos olen käynyt rangella ensin harjoittelemassa. Eli harjoitusta vaan lisää niissä ja minulla on vielä mahdollisuudet tasoituksen laskemiseen tänä kesänä!

Väylälyönneissä muistin taas kerran kuinka tärkeää on mielikuvissa tuoda se käsi suorana siihen palloon ja yhtä tärkeäähän se tietysti on chipeissä, että saa pallon lähtemään suoraan. Voi kun muistaisin tuon vielä huomennakin. Eikä foreswingissäkään ole pahitteeksi jo sen saattaa loppuun, jolloin tulee kunnon läpilyönti.

No, sain 37 bogipistettä ja tasoitukseni olisi laskenut - 0,5:llä. Joten ei muuta kuin jatketaan harjoituksia huomen illalla!