Ensinnäkin, eilen kiersimme Timon kanssa aamukierroksen Vanhassa Tarinassa ja osallistuimme samalla Skoda Suomi Golfin viikkokisaan. Minulla kulki kivasti, mutta eihän pisteitä tietenkään herunut kuin 34 ja olin vähän pettynyt, että pelasin jälleen kerran pufferiini. Tuolla tuloksella olin kuitenkin kisassa TOINEN, ja se mahdollisti sen, että minulla on mahdollisuus osallistua Suomi Golffin FINAALIIN, joka pidetään tänä vuonna Uudessa Tarinassa 13.8.

Tänään töiden jälkeen Timon ja Antin kanssa Vanhaan Tarinaan ja itseluottamukseni oli korkealla. Tiesin jo etukäteen, että tänään tulee kulkemaan. Tuntui, että eilen kaikki lyönnit olivat suurinpiirtein kohdallaan - siis niin kohdallaan kuin tällä tasoituksella (29.1) ylipäätään voi olla. Ja näin se vain oli! Ykkösväylällä avaus satasen tolpalle ja siitä se lähti koko kierros kivan varmasti, ja vaikka väylällä 7 tuli viivakin, niin se ei menoa haitannut. Lopputulos 41 pistettä!!!!!!!!!! Sen mukaan tasoitukseni olisi nyt 26,6 mutta onneksi minulla ei ollut tasoituskierros, sillä kuka nyt haluaisi tasoitusta tiputtaa kisojen alla